RetroMask är lat

Hej kära bloggläsare!

Jag har varit väldigt oaktiv senaste tiden som ni kanske märkt av. Det finns inget särskilt jag kan skylla på egentligen mer än att jag varit lat och inte haft det riktiga spelsuget i mig nu på slutet. Mycket tid har jag istället ägnat åt ett annat slags "spel" som är poker.

Jag kommer nog inte hinna lägga ut något fler spel i år tyvärr. Många polare är hemma i byn och diverse krogrundor och liknande måste hinnas med. Men när jul och nyårstiderna är över ska jag ta tag i mitt NES-liv och nöta på och svara på era kommentarer osv.

Annars får jag önska er en brun jul och ett grått nytt hår!

/RetroMask

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är klart att man inte kan sitta hemma och lira en massa spel på julen, då har man ju en massa annat man måste hinna med. Jag spelar inget just nu heller för man känner att man inte har den tiden man behöver nu för att lägga ner på spelandet, blir bara irriterande när man måste avbryta en massa hela tiden. Sen så finns det ju trevligare saker att ägna sig åt än att spela på julen, som att förtära en massa alkohol och lulla runt till exempel med de nära och kära ;)



Ha en riktigt trevlig jul nu. Auf wiedersehen!

2008-12-23 @ 14:49:29
URL: http://danieljansson.se
Postat av: Tawny

vi ser fram emot nästa spel :)

2008-12-26 @ 20:18:57
URL: http://www.nesdb.se
Postat av: BelfegorC4

Jag ser fram emot nästa år med massor av nya recensioner av spel =D

2008-12-27 @ 20:44:27
URL: http://www.nesdb.se/forum
Postat av: RetroMask

Postat av: Daniel



Det är klart att man inte kan sitta hemma och lira en massa spel på julen, då har man ju en massa annat man måste hinna med. Jag spelar inget just nu heller för man känner att man inte har den tiden man behöver nu för att lägga ner på spelandet, blir bara irriterande när man måste avbryta en massa hela tiden. Sen så finns det ju trevligare saker att ägna sig åt än att spela på julen, som att förtära en massa alkohol och lulla runt till exempel med de nära och kära ;)



Ha en riktigt trevlig jul nu. Auf wiedersehen!




Tack för överseendet! Hoppas du hade en glöggfylld jul och nyår du med!

2009-01-06 @ 20:07:42
URL: http://retromask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0